VN800 se imparte in 3 categorii: A(Vulcan),B(Classic) si C(Drifter)
VN800 A(Vulcan) .
VN800A-ul este motocicleta la care visam cand eram pusti de liceu asa ca a trebuit sa am una!
A mea a fost cumparata din Germania (in mint condişeăn) in mai 2009 la 25.000 km, cost total(cu tot cu inmatriculat in tara & stuff) 3.900 euro. Un an mai tarziu, cu 10.000 km adaugati pe ceas, am vandut-o cu 3.000 euro (deh, recesiune).
Per total este o motocicleta foarte confortabila, dar, mediocra (n-as spune chiar plictisitoare)
Specificatii/ Date tehnice/ Performante.

Aspect/ Look /Sunet

VNA-ul are acel aspect de chopper, este subtirel, fasnet. Roata subtire pe fata de 21" si aripa de spate tip "cioc de rata" ii dau o alura de chopper sportiv.
Ca aspect isi trage liniile de la Harley Davidosn Softail Custom.

O motocicleta frumoasa, cu destul crom (nu excesiv) si forme foarte atragatoare.
Sunetul u tobe standard este asemanator troleibuzului :)), cu tobe usor gaurite are un sunet oke, nu-i deranjant nici pt calaret, nici pt public nici pt politie. Sinuetul cu tobe goale este foarte misto! Are un duduit ce unge la suflet! NU recomand tobe goala daca locuiti in oras, mai ales la bloc. Tobele goale pot fi deranjate pt calaret la drum lung si cu singuranta deranjeaza vecinii/publicul si poltia. Accesorii vizuale pentru ea sunt cacalau, is pline cataloagele cu croame pt VN. Putei pune parbriz dar arata ca dracu pe A. Pe B si C da bine, dar pe A e yuck!
Confort/ Manevrabilitate

Roata de 21" si amplasarea cricului, a tobelor si a scaritelor fac din aceasta motocicleta un elefant daca vrei sa te dai tare pe curbe! Subvireaza si atingi foarte repede cu ea de asfalt (pe stanga cricul/scarita stanga, pe dreapta toba de jos/scarita dreapta). Cu motocicleta asta se merge relativ batraneste pe serpentine, altfel risti sa iesi in decor (mai ales ca incepator).
As putea spune ca taramul ei este reprezentat de drumurile de campie, lungi, goale si libere (exact ce vezi in SUA :P). Eh, la drum lung ii place, nu gluma. Se aseaza bine pe sosea, duduie bine si se poate face croaziera si cu 150 km/h desi recomand 110 km/h ca un compromis de confort la vant/viteza/consum/menajarea motorului.

Costuri / Intretinere / Valoare

Consumul de benzina variaza destul de mult in functie de conditii si trafic.
Vara/afara - 4.3/100 km
Vara/oras - trafic intens: 6.5/100 km
Iarna/afara - 6/100 km
Iarna/oras - trafic intens: 7,5-8L/100 km
asta la mers normal, lejer, relaxat.
Mers agresiv, sportiv cu viteza peste 120 km/h creste si consumul
Rezervorul are 15 L, cu 12 L pana la rezerva ce se comuta manual prin robinet. Inafara orasului rezerva intra la peste 200 km, deci nu-i problema cu alimentarea.
Uleiul ce-l reomand e 10W50 7100 de la Motul.

VN800-ele isi pastreaza valoare destul de bine (mai ales daca nu-i recesiune economica :|), pretul pleaca de la 2500 euro si "the sky is the limit" oarecum.
Concluzie:
Daca iti plac chopperele, daca iti place sa duduie motorul misto, daca faci drumuri lungi si drepte, daca vrei o motocicleta foarte frumoasa si "cu prezenta" DAR nu te omori dupa mersul sportiv cu o motocicleta mai deloc sau sa te strecor mai rapid prin oras, atunci VN800 e pentru tine.
VN800B(Classic) (dieferente fata de A)
- Roata fata mai groasa si vu janta mai mica
- Aripa fata groasa
- Jambele furcii sunt acoperite de niste tzevi.
- Saua putin mai lata (in partea pasagerului)
- Aripa spate coboara mai mult, este ceva mai lunga.
- Ghidon parca putin mai lat.
- Aspect mai de cruiser, mai grasan.
(vreo 20kg in plus si vreo 20 km/h in minus la vit max.)
VN800C (Drifter) (diferente fata de A si B)
- Astpect imprumutat de la vechile mobre Indian.
- Aripile acopera aproape complet rotile
- Saua este mai ciudata
- Ghdonul este mult mai lat.
- Finisajele sunt in cazul acesta nu din crom ci din negru(mat?)
3 comments:
Cu un ghidon apehanger inalt ce depaseste oglinzile masinililor, Vn800A se descurca de minune, mult mai bine decat orice vitezana! Cine nu crede pot sa i-o demonstrez :P .
In rest sunt de acord...un frumos review ;)
Scuze..am uitat sa precizez ca ma refer la mersul in oras, printre masini :D
io n-am zis ca nu se poate merge printre conserve, ci ca nu la fel de repede ca cu un naked/SuperMoto sau vitezana mai mica.
Asa e, daca chopperisti VN-ul te misti mai usor decat cu-n miar de viteza :P
PS: Tu cand il vinzi?
Post a Comment